Spausdinti

Lietuvos paštas perka paslaugas mobilaus laiškininko informacinės sistemos atnaujinimui

2019-01-18

Lietuvos paštas tęsia veiklos modernizaciją ir skelbia viešųjų pirkimų konkursą mobilaus laiškininko informacinės sistemos (MLIS) vystymo bei palaikymo paslaugoms įsigyti. Paraiškų pildymo pabaiga – šių metų vasario 2 d.

„Šis viešasis pirkimas – antrasis MLIS projekto vystymo etapas, kuriuo siekiame Lietuvos pašto klientams paslaugas teikti šiuolaikiškai ir efektyviai. Į šį projektą jau investuota 203 tūkst. eurų planšetėms įsigyti bei daugiau nei 300 tūkst. eurų programinei įrangai sukurti ir sklandžiai jos veiklai palaikyti. Įdiegę šią informacinę sistemą, galėjome teikiamas pašto paslaugas suefektyvinti ir kaimiškose vietovėse priartinti prie kliento namų: jam suteikiama galimybė prenumeruoti leidinius, sumokėti įmokas, priimti ar išsiųsti siuntas bei įsigyti reikalingų prekių neišėjus iš namų – viską padeda atlikti apsilankęs  laiškininkas“, – mobilaus laiškininko informacinės sistemos privalumus vardija Lietuvos pašto Tinklo padalinio direktorius Jonas Sadauskas.

Naujas skelbiamas viešasis pirkimas skirtas toliau vystyti turimą informacinę sistemą ir užtikrinti jos palaikymą. Sutartyje bus numatytas optimizuoto maršruto planavimo ir užduočių rikiavimo funkcionalumas, korespondencijos įteikimo efektyvinimas, laiškininko veiklos rodiklių matavimas, įvesti kiti papildomi sistemos funkcionalumai.

Be to, įdiegus naujus MLIS patobulinimus, laiškininkai galės klientams pasiūlyti kataloginę prekybą – lizingu įsigyti didesnius pirkinius, pirkimo sutartį pasirašant planšetėje.

Informacinių sistemų specialistai kviečiami dalyvauti Lietuvos pašto skelbiamame viešajame pirkime ir savo paraiškas teikti iki šių metų vasario 2 d. Sutarties su pirkimo laimėtoju trukmė – 37 mėn. Svarbu – kaina nėra vienintelis sutarties sudarymo kriterijus, visi kriterijai nurodyti  pirkimo dokumentuose.

Daugiau informacijos: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Notice/Details/2018-647103