
Dažniausiai užduodami klausimai
Dėmesio! Ši Lietuvos pašto paslauga yra uždaroma. Daugiau informacijos rasite čia.
Kodėl verta naudotis „Mano finansai“ paskyra?
- pasitikrinti savo sąskaitos likutį.
- peržiūrėti ir atsispausdinti išrašą.
- atlikti lėšų pervedimus eurais į kitus Lietuvos ir Europos bankus.
- teikti prašymus e. sąskaitoms gauti, sudaryti sutartis automatiniam e. sąskaitų apmokėjimui.
- atlikti kitus veiksmus.
Ko reikia, kad galėčiau naudotis „Mano finansai“ paskyra?
Turėdami sąskaitą Lietuvos pašte prisijungti prie „Mano finansai“ paskyros galėsite su mobiliuoju elektroniniu parašu arba trumpąja žinute (SMS) gaunamu kodu. Mokėjimo sąskaitos atidarymas ir naudojimasis „Mano finansai“ paskyra – nemokamas.
Jeigu kyla klausimų rašykite į info@post.lt arba skambinkite 8 700 55 400 (skambinant iš užsienio: +370 5 2333 060).
Kaip prisijungti prie „Mano finansai“ paskyros?
- Jei jungiatės naudodamiesi SMS kodu, jungiantis prie paskyros pasirinkite skiltį "SMS" ir suveskite atpažinimo kodą (Naudotojo ID), slaptažodį ir paspauskite "Prisijungti". Jeigu jungiatės pirmą kartą į slaptažodžio laukelį surinkite Jums išduotą pradinį slaptažodį. Atlikę šiuos žingsnius, į savo mobilaus telefono numerį gausite SMS žinutę su kodu, kurį reikės suvesti į prisijungimo lange atsiradusį laukelį.
- Jei jungiatės naudodamiesi mobiliuoju parašu, jungiantis prie paskyros pasirinkite skiltį "M. Parašas". Jeigu jungiatės pirmą kartą arba pakeitėte savo mobilaus telefono numerį pažymėkite tai atitinkamai sistemoje – šiuo atveju jums papildomai reikės surinkti savo mobilaus telefono numerį. Šis žingsnis atliekamas tik jungiantis su mobilaus telefono numeriu, su kuriuo anksčiau prie „Mano finansai“ paskyros nesijungėte. Toliau suveskite atpažinimo kodą (Naudotojo ID) ir paspauskite "Prisijungti". Telefono ekrane pasirodys kontrolinis kodas, kuris turi sutapti su kontroliniu kodu rodomu „Mano finansai“ paskyros ekrane. Jei kodai sutampa, patvirtinkite tai PIN kodu.
- Jeigu prie „Mano finansai“ paskyros jungiatės pirmą kartą atlikus aukščiau išvardintus žingsnius, sistema iškart paprašys pakeisti pradinį slaptažodį į naują, Jūsų sugalvotą slaptažodį. Naujas slaptažodis turi būti sudarytas iš 8 ar daugiau simbolių, sudarytų iš didžiųjų ir mažųjų raidžių bei skaičių.
Kurias internetines naršykles „Mano finansai“ paskyra palaiko?
Ar yra papildomų reikalavimų programiniai įrangai norint prisijungti prie „Mano finansai“ paskyros?
Kaip apsaugoti kompiuterį?
Prašome įsijungti JavaScript palaikymą, nes kitaip negalėsite naudotis „Mano finansai“ paskyra. Instrukcijas, kaip įjungti JavaScript, galite rasti čia.
1. Įdiekite patikimą antivirusinę programinę įrangą, nustatykite, kad ji tikrintų visus įeinančius ir išeinančius duomenis. Reguliariai atnaujinkite programinę įrangą ir naudokite naujausias naršyklių versijas.
2. Taip pat rekomenduojame įsidiegti užkardas (firewall) bei programas, apsaugančias kompiuterius nuo duomenų kaupimo ir kitų parazitinių programų („Adware/spyware checkers“).
3. Dalis interneto naršyklių suteikia galimybę išsaugoti prisijungimo duomenis, kad kitą kartą vartotojas galėtų prisijungti automatiškai (neįvesdamas slaptažodžio). Šios patogios funkcijos pagalba piktavaliai asmenys gali sužinoti Jūsų prisijungimo duomenis, todėl rekomenduojame visuomet atidžiai perskaityti ekrane iššokančius pranešimus ir nenaudoti šios galimybės prisijungimui prie „Mano finansai“ paskyros ir kitų portalų, kuriuose pateikiama konfidenciali informacija. Plačiau apie naršyklių pažeidžiamumus skaitykite čia.
Kaip atpažinti, kad tikrai esate „Mano finansai“ paskyros internetinėje svetainėje?
Kas yra kliento atpažinimo priemonės?
- atpažinimo kodas — identifikacinis numeris, kurį klientas gauna pasirašydamas mokėjimo sąskaitos sutartį.
- pradinis slaptažodis — slaptažodis, įvedamas pirmą kartą jungiantis prie „Mano finansai“ paskyros.
- slaptažodis – kliento sugalvotas slaptažodis.
- SMS kodas — trumpąja žinute (SMS) gaunamas vienkartinis kodas.
- mobiliojo elektroninio parašo priemonė.
Ar naudojimasis atpažinimo priemonėmis kainuoja?
Ar galiu gautomis atpažinimo priemonėmis pasinaudoti esant užsienyje?
Kas ir kur gali įsigyti mobilųjį elektroninį parašą?
Kas ir kur gali įsigyti mobilųjį elektroninį parašą?
Ką daryti, jei negaliu prisijungti prie „Mano finansai“ paskyros?
Kaip naudotis SMS kodu?
Kaip pasikeisti slaptažodį?
1. „Mano finansai“ paskyros viršutiniame dešiniajame kampe paspauskite ant savo vardo ir pavardės -> pasirinkite „Naudotojo nustatymai“ -> pasirinkite skiltį „Pakeisti slaptažodį“.
2. Užpildykite laukus:
- įveskite seną slaptažodį.
- įveskite naują slaptažodį.
- • patvirtinkite naują slaptažodį dar kartą jį įvesdami.
3. Išsaugokite įvestus duomenis, paspausdami „Išsaugoti“.
Atkreipiame dėmesį, kad slaptažodis turi būti sudarytas iš ne mažiau kaip 8 simbolių ir turėti bent vieną skaičių, mažąją ir didžiąją raidę.
Ką daryti pamiršus savo slaptažodį?
Kokių duomenų negalima atskleisti?
- Neatskleiskite savo paso, asmens tapatybės kortelės ar vairuotojo pažymėjimo duomenų kitiems asmenims, jeigu jie nenurodo aiškaus teisinio pagrindo šiems duomenims rinkti.
- Nepraneškite prisijungimo prie „Mano finansai“ paskyros slaptažodžių ir kodų telefonu, nesiųskite jų paštu ar el. paštu. Bendrovė niekuomet nereikalauja šios informacijos pateikti minėtais būdais.
Ar turiu saugoti savo atpažinimo priemones?
Ką daryti praradus/įtariant, kad atpažinimo priemonės tapo žinomos tretiesiems asmenims?
Praradus atpažinimo priemones (pametus savo prisijungimo kodus arba įtarus, kad prisijungimo duomenis galėjo sužinoti pašaliniai asmenys) nedelsiant atvykite į „PayPost“ skyrių arba skambinkite Lietuvos paštui. Lietuvos paštas iškart išduos naujas atpažinimo priemones (arba blokuos prieigą prie Jūsų „Mano finansai“ paskyros), kad niekas negalėtų pasinaudoti Jūsų sąskaitoje esančiomis lėšomis. Jūsų skambučių dėl prieigos prie „Mano finansai“ paskyros blokavimo laukiame telefonu 8 700 55 400 (skambinant iš užsienio: +370 5 2333 060) darbo dienomis nuo 8 iki 18 val. Ne darbo valandomis prašome 5 kartus neteisingai surinkti slaptažodį, kad prieiga prie „Mano finansai“ paskyros užsiblokuotų.
Kaip „Mano finansai“ paskyroje galiu patikrinti, ar mokėjimas buvo atliktas?
Kas yra SEPA mokėjimo nurodymas?
SEPA mokėjimo nurodymai atliekami:
- iškart, jei mokėtojo ir gavėjo sąskaitos yra Lietuvos pašte.
- tą pačią bendrovės darbo dieną, jei paprastas mokėjimo nurodymas pateikiamas darbo dieną iki 16.00 val.
- kitą darbo dieną, jei paprastas mokėjimo nurodymas pateikiamas po 16.00 val.
Kaip „Mano finansai“ paskyroje sustabdyti vykdomą mokėjimo nurodymą?
Kokius operacijų limitus galima nustatyti?
„Mano finansai“ sistemoje atliekamų operacijų limitai nustatomi ar keičiami „PayPost" skyriuje arba „Mano finansai“ paskyroje pagal Jūsų pageidavimus. Galite nustatyti limitus sau arba savo atstovui:
- operacijos limitas — didžiausia leidžiama vienos operacijos suma;
- dienos limitas — didžiausia pinigų suma, kurios neviršijant galima atlikti operacijas per dieną;
- mėnesio limitas — didžiausia pinigų suma, kurios neviršijant galima atlikti operacijas per mėnesį.
Pasirašant sutartį Jums, jeigu neišreikšite pageidavimo turėti kitokius limitus, bus pritaikytas standartinis 10.000 eurų operacijos limitas ir 100.000 eurų dienos limitas. Jei naudosite atpažinimo priemonę, kuriai nustatyti mažesni limitai nei Jūsų pasirinkti – galios atpažinimo priemonės limitai.
Bendrovė, atsižvelgiant į naudojamą Atpažinimo priemonę, šiuo metu taiko šiuos limitus:
- mobiliojo elektroninio parašo priemonei taikomas 50.000.000 eurų operacijos limitas ir 100.000.000 eurų dienos limitas;
- trumpąja žinute (SMS) gaunamam kodui taikomas 1.500 eurų operacijos limitas ir 4.500 eurų dienos limitas.
Ar Lietuvos paštas gali blokuoti mano atpažinimo priemones / operacijas atliekamas „Mano finansai“ paskyroje?
Informacija atnaujinta: 2018-07-11